• Ayron StorrmX
    0
    Queria saber porque o YouRiding Bodyboarding IV e Surfing IV estão fora do ar desde o mês de Abril de 2018... Está dando o seguinte erro, que deixarei a imagem do Print em anexo. Se a equipe do YouRiding tirar os dois games do ar, estão perdendo algo muito valioso e extraordinário, porque até então esse é o único game de Bodyboarding e Surfing que hoje em dia prestam... E venho fazer esse apelo para que não tirem o jogo do ar, por favor. Espero que tenham entendido e obrigado pela Atenção!
    ___________________________________________________________________________________

I would like to know why YouRiding Bodyboarding IV and Surfing IV have been out of air since April 2018 ... It is giving the following error, that I will leave the image of screenshot attached. If the YouRiding team takes the two games out of the air, they will be losing out on something very valuable and extraordinary, because until then this is the only Bodyboarding and Surfing game done, which works and is really good ... and I come to this appeal, to say so that they do not take the game out of the air, please. Hope that have understood and thank you for the attention!

gpqjsswxa1kbwbmc.jpg
    y5k3gh2onndutm01.jpg
  • luke malcolm
    1
    so im not the only one having this problem
  • JDR
    35
    Well I knew i wasn't the only one ..but it stopped working for me in January
  • Brandon
    1
    where is youriding iv ???
  • Jinkas
    2
    Why is youriding iv stopped ? It is the best game Journey app sucks :angry:
  • Ayron StorrmX
    0
    É irmãos, não só vocês com esse problema. Eu também estou e resolvi dar um report nesse fórum, mas ninguém resolveu ainda... vamos tentar colocar isso para frente...

It's brothers, not just you guys with that problem. I am also and I decided to give a report in this forum, but no one has solved yet ... we will try to put this forward ...
bold
italic
underline
strike
code
ulist
image
url
mention
reveal
youtube
tweet
Add a Comment

Welcome to YouRiding Forum!

Hey! Welcome to the official YouRiding Forum! Share your experience, give your feedback, tell us about your ideas and suggestions and be part of the YouRiding community!